Reacties
Reacties 51 - 100 van 125
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Caroline | Jeh zeg,wat een verhalen en wat mooi allemaal en dat… | 5 jun. '14 |
| Marcel kooistra | Nice ! | 4 jun. '14 |
| Jaire van Sloten | Wat een prachtig uitzicht geniet er maar lekker van… | 3 jun. '14 |
| Jeroen | SSSSSSSTTTTILLLLLL VAN! WOW | 3 jun. '14 |
| Yorick | Vette foto! | 3 jun. '14 |
| Caroline | Genieten is verslavend he!!Jullie komen toch ooit… | 3 jun. '14 |
| Ciska | Geweldig om weer meegenomen te worden in jullie avonturen.… | 2 jun. '14 |
| Ria | geweldig leuk om te lezen en de foto's spreken… | 31 mei '14 |
| Ernest Jan | Ik heb eens een Canadees ontmoet (in Parijs) die mij… | 30 mei '14 |
| Jules | Tof man!! Al meteen wat leuke dingen meegemaakt. Hopelijk… | 30 mei '14 |
| Yolanda | Heerlijk he een camper. Ik ben benieuwd naar het vervolg. | 30 mei '14 |
| Lotte reekers | Wat ontzettend leuk on te lezen!!!!geniet er lekker… | 30 mei '14 |
| Caroline | Heerlijk!voor jullie natuurlijk maar ook voor ons… | 30 mei '14 |
| Yorick | Wat een wel zeg maar het resultaat telt, jullie zijn… | 30 mei '14 |
| Jaire van Sloten | Wat een toestand maar gelukkig zijn jullie nu verzekerd… | 29 mei '14 |
| Stefan-Diane-Emmy | Spannend verloop van die licence plates en verzekering,… | 29 mei '14 |
| Caroline | Dit is pas een reisverhaal!Maar ik begrijp dat jullie… | 29 mei '14 |
| Margot | hallo manon en elroy wat een spannend verhaal het… | 26 mei '14 |
| Nicole | Zoooo. Na het lezen van het gedeelte op de ranch,… | 24 mei '14 |
| Mark | Haha echt nice om te lezen vooral duane stuk :-) geniet… | 24 mei '14 |
| Hannie Lievers | Wat een avonturen al. En wat Ria ook al zegt, ik hoor… | 24 mei '14 |
| Willy harmsen | hé lieve mensen.Spannend te lezen jullie eerste uurtjes… | 23 mei '14 |
| Ria | dat was geen goeie binnenkomst maar jullie vervolg… | 23 mei '14 |
| Marion | Leuk om over jullie avonturen te lezen! | 23 mei '14 |
| Stefan-Diane-Emmy | We kunnen ons voorstellen dat het billen knijpen was… | 23 mei '14 |
| Caroline | Het avontuur is dus echt wel begonnen! Fijn dat jullie… | 23 mei '14 |
| Jeroen | Goed bezig met de Gator! Haha, lache. Goed om te lezen… | 23 mei '14 |
| Stefan-Diane-Emmy | Wij zijn reuze benieuwd en kijken uit naar jullie… | 21 mei '14 |
| Ria | Het grote avontuur is begonnen,geniet zo veel je kunt… | 20 mei '14 |
| Jaire van Sloten | hallo het is dan nu zover .we hebben jullie weggebracht… | 20 mei '14 |
| Mark | Geniet van elk moment..... Het is jullie gegunt | 20 mei '14 |
| Ria | Wij wensen jullie een ongelooflijk fijne vakantie… | 25 feb. '14 |
| Jaire van Sloten | Geniet van jullie avontuur en zie met veel plezier… | 24 feb. '14 |
| Nelson | Volgens mij was het minder gevaarlijk in de natuur… | 22 aug. '13 |
| Caroline | En dan hebben ze het altijd over wilde beesten in… | 22 aug. '13 |
| Caroline | Nou Manon,die cupcakes en pasta mag je zeker wel hebben!!Jij… | 21 aug. '13 |
| Caroline | Dierentuin is er niets bij!! | 19 aug. '13 |
| Caroline | Wespen schrapen dood hout af en maken daar een nest… | 18 aug. '13 |
| Onno Keuter | Hallo Elroy & Manon, Prachtige tocht met ongelofelijke… | 17 aug. '13 |
| Debbie & Sjaak | Leuk om ongewone dieren live te zien, gisteren hadden… | 17 aug. '13 |
| Jaire van Sloten | nou je wens is toch vervuld om een BEER vlak bij tegen… | 16 aug. '13 |
| Caroline | Zelfs in het schemer is het GROOTS!! Zal wel weer… | 16 aug. '13 |
| Ciska | Prachtig! Heerlijk dat wij mee kunnen genieten met… | 15 aug. '13 |
| Ernest Jan | 'Op naar de killer whales, walvissen, dolfijnen… | 15 aug. '13 |
| Caroline | Wouw,wat een vergezichten!!! En dan dat gezicht van… | 15 aug. '13 |
| Jaire van Sloten | Wat fijn om het toch allemaal te mogen lezen en ik… | 14 aug. '13 |
| Yorick | Cool! Waar blijven die foto's van de beer? | 14 aug. '13 |
| Jules | Leuke verhalen! Hopelijk zullen jullie nog veel meer… | 14 aug. '13 |
| Mark | echt mooie voor jullie om al dat wild te zien: D enjoy… | 14 aug. '13 |
| Caroline | Had Manon nog trek in een visje na al die pancekes?En… | 14 aug. '13 |
« Vorige 1 2 3 Volgende »

- Louis & Annemieke: Hi lieve 2 , hebben jullie…
- Henriëtte lefeu: Hallo Elroy en Manon. Wat…
- Sarah-Dee: Super leuk om jullie verhalen…
- Jules: Indrukwekkend weer jongens!…
- Jaire van Sloten: Hallo globetrotters. Wat…
Alle reacties »