Reacties
Reacties 101 - 125 van 125
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Martijn | Nog bedankt voor het wakker face-timen he?! haha.… | 14 aug. '13 |
| Ernest Jan | Mooie ervaring om die beer te hebben gezien! | 14 aug. '13 |
| Frank | Top man! Leuk om te lezen dat jullie je zo vermaken.… | 13 aug. '13 |
| Caroline | Wat jullie in die paar dagen al meegemaakt hebben!!En… | 13 aug. '13 |
| Jeroen | GEWELDIG!!!!! Mooi om jullie reis mee te ervaren.… | 13 aug. '13 |
| Caroline | Hallo allebei,het plezier druipt van jullie gezichten,heerlijk… | 12 aug. '13 |
| Joop | Ik heb de omgeving gezien je kunt er goed vissen veel… | 11 aug. '13 |
| Ivo en Mieke | Hoi Elroy en Manon, Fijn dat alles goed gaat, Leuk… | 11 aug. '13 |
| Stefan | Hallo Monon & Baas Elroy, Gaafe bak hebben jullie… | 10 aug. '13 |
| Frank | Hey toppers! Klinkt goed allemaal! Hoop dat jullie… | 9 aug. '13 |
| Mark | he elroy en manon , leuk om te lezen hoe het daar… | 9 aug. '13 |
| Yorick | Goed om te lezen dat alles goed gaat! Inmiddels al… | 9 aug. '13 |
| Joey | Hey El en Manon, Goed om te horen dat het soepeltjes… | 8 aug. '13 |
| Jaire van Sloten | Hallo fijn dat alles soepel is verlopen wat een grote… | 7 aug. '13 |
| Caroline | Is de benzine daar ook 1.70?Dan ben je snel door je… | 7 aug. '13 |
| Jeroen | Mooi verhaal en goed om te horen dat het goed gaat.… | 7 aug. '13 |
| Jules | Hey U2! Het ziet er mooi uit zeg en inderdaad King… | 7 aug. '13 |
| Nelson | Leuk verhaal over Manon, maar heb jij wel patat en… | 7 aug. '13 |
| Bryan | Goed om te horen dat alles tot nu toe soepeltjes verloopt!… | 7 aug. '13 |
| Jeroen | We wachten vol spanning op het volgende verhaal.....… | 7 aug. '13 |
| Caroline | Goede en rustige vlucht gewenst en ik denk dat Manon… | 4 aug. '13 |
| Martijn | De spanning stijgt! Leuk!!! | 2 aug. '13 |
| Jeroen | Op naar een onvergetelijke ervaring! Filmpjes zijn… | 14 jul. '13 |
| Mark | Leuk joh geniet er van! En maak mooie foto's | 14 jul. '13 |
| Ivo en Mieke | En veel foto's (ben niet zo van het lezen :-) | 3 jul. '13 |

- Louis & Annemieke: Hi lieve 2 , hebben jullie…
- Henriëtte lefeu: Hallo Elroy en Manon. Wat…
- Sarah-Dee: Super leuk om jullie verhalen…
- Jules: Indrukwekkend weer jongens!…
- Jaire van Sloten: Hallo globetrotters. Wat…
Alle reacties »