Woensdag chilldag
22 augustus 2013 - Telegraph Cove, Canada
City trip
Vandaag de toerist uitgehangen in een hop on hop off bus. Beetje rond touren en uitstappen in chinatown. Daar de tuinen bezocht en veel koi karpers en schildpadden gezien. Daarna de sterrenbeelden vergeleken en kwamen we erachter dat onze Chinese evenbeelden totaal niet bij elkaar pasten. Manon de tijger moest uit de buurt blijven van de aap. En de aap moest de tijger negeren zacht uitgedrukt. Best indrukwekkend allemaal vooral die kruideniers met hun gedroogde vissen en kruiden. ( of zoals manon zegt dooie honden!). Daarna door lopen en straten in lopen waar we eigenlijk niet moesten zijn. ( later kregen we advies van een aardige buschauffeur dat we die wijk moesten ontwijken want die was niet veilig haha). Eenmaal verkeerd gelopen en tig zwervers en addicts gezien te hebben de goede straat weer in. Wel een raar contrast om van het meest afthanse naar luxe te gaan in nog geen 500 meter, maar ja gauw vergeten en bij een super restaurantje op het terras gezeten en allebei een koud biertje gedronken en een meat and Cheese plate gegeten. Top! Ff gechat met de jongens en wat hebben we veel gemist haha. Rich verliefd, frank verliefd... ;D. Door naar de stoomklok een klok die op stoom om het kwartier de big ben nadoet , een trekpleister voor alle breedbeeldkijkers. Hop on the bus en op naar het strand!! Chillen in de zon en een duik in het water.... Manon niet. Die voelde met het puntje van haar grote teen en kreeg al chickenskin. Dan maar lekker bakken in de zon wat we nog niet hebben gedaan deze vakantie, ook wel ff lekker. Rond een uur of zes naar t hotel omkleden en eten. Verrassing SUSHI!! weer lekker gegeten, gauw afrekenen en een taxi aanhouden. Die Bracht ons naar de bioscoop om nog even een gevolg te geven aan het chilldagje. Elysium gezien top film, maar na 10 minuten kwam manon erachter dat er geen Nederlandse ondertiteling was haha. Mooie film vaag einde. Hop de taxi in naar het hotel. Nam die chauffeur een weg die we niet vertrouwden. Zo'n weg wat je alleen in Amerikaanse films ziet, een alley met grote afvalbakken en stoom van de airco's aan de achterzijde van alle winkels. Hij zei dat het niet anders kon. Gelukkig kwamen we weer aan in robsonstreet en beide wel een beetje opgelucht. Haha. Manon zei al m'n hart zat in m'n keel, en ik heel stoer bij mij niet.( net onder m'n. Adamsappel). Nu naar bed 01:05 en morgen vroeg fietsen huren en naar Stanleypark fietsen en een vintage winkel wat een jongen ons vertelde.
Werkze vandaag
Ik mag maandag alweer
Manon dinsdag.
Groetjes!!

En typisch iets voor Manon om te denken dat in Canada de films in het Nederlands ondertiteld zijn ha ha.....en gelukkig hebben de sterren het niet altijd goed he?Jullie kunnen ook goed samen op vakantie.Geniet er nog maar even van.
Veel plezier, groetjes van ons en zien jullie wel weer verschijnen. :-)