Zaterdag Jasper park

10 augustus 2013 - Jasper Nationaal Park, Canada

Dag luitjes!! Top hier vandaag is het  boven de 25 graden. 

 

Op weg naar Jasper denk ik wel een van de mooiste highways van de wereld gezien. Ice road highway naar Jasper park. Helaas geen camping dichtbij Jasper, dus dan maar naar honeymoon lake. Een mooi meer met een camping van 15 dollar. Al heerlijk gezwommen. Een looney gezien, een soort fuut maar dan 10x mooier. Beetje ouwehoeren en zwemmen met een stel Canadezen. Nu bij Tim hortons kop koffie, ff op internet want we hebben nergens ontvangst. Heerlij back to basic, geen facebook, geen voetbalzone, en helaas geen ajax nieuws. En manon kan haar boerderij niet bijhouden. Nu ff supermarktje zoeken en dan weer terug spaghettie eten! Tot gauw!!  Ff voor hèt beeld , 50 km heen en 50 terug voor een supermarkt. 

2 Reacties

  1. Joop:
    11 augustus 2013
    Ik heb de omgeving gezien je kunt er goed vissen veel plezier
  2. Jules:
    14 augustus 2013
    Leuke verhalen!
    Hopelijk zullen jullie nog veel meer bijzondere dingen ervaren. En btw afgelopen zondag was niet zo best wat betreft Ajax. Maar aankomende zondag knallen we die kakkerlakken uit de ArenA!
    Have fun you guys!!

    Cheers.