Wells grey nat. Park
14 augustus 2013 - Wells Grey Park Clearwater, Canada
Wells grey falls
Vandaag weer op tijd opgestaan om watervallen te bekijken. Een mooie weg er naar toe en de waterval nog mooier. Een mooie brede rivier die uitmond in een waterval. We waren op tijd dus gelukkig weinig toeristen ( alsof wij dat niet zijn ). Toen naar de volgende waterval de Hemcken falls. Wat een ding is dat! Mooie canyon eromheen met ook veel groen. Het volgende was clearwater lake. Dissapointment! Een rit van 65 km over een zandpad, gelukkig hebben we een dikke bak dat we overal makkelijk door en overheen gaan. Aangekomen bij het meer, heel mooi maar verder helemaal niets. Dan maar kop koffie drinken en ff facetimen met Ivo en mieke. Helaas zonder m'n grote vriend Joep. Daarna maar boodschappen doen een uur verderop. Op het menu en steak met paprika en ui. Hmmmmmm. Oh nee we wouden een spiesje maken , maar waren de spiesjes vergeten. Dan maar de hengel pakken en op forel jagen. Gister won manon met 6-0 naja eigenlijk 6-2 maar die van mij wouden graag terug dus sprongen ze voordat ik ze in m'n handen had al terug. 2-2 vandaag maar alles terug gegooid. Nog even gechilled en gegeten en toen filmpje erop in de tent. Morgen onderweg naar Vancouver island. 500 km dus doorkarren en dan de boot op naar het eiland. Op naar de killer whales, walvissen, dolfijnen etc. Nou truste wij gaan slapen.
Werkse vandaag allemaal.

En dan dat gezicht van Manon bij die pancakes!!Was de gastheer niet blij mee......
Geen wonder dat je zoveel eenkhoorns ziet,die zijn tam!!!
Goede reis vandaag en tot het volgende verhaal.
Gaaf! Of 'vet' moet ik tegenwoordig zeggen :-)
Veel plezier vandaag met nog meer avonturen! X