De eerste dagen!
7 augustus 2013 - Banff National Park, Canada
Beetje laat.....
de vlucht was top! Soepel geen gekke dingen, alleen een irritant kind achter mij die de hele tijd schopte. Douane Nederland soepel, Chicago soepel, Canada soepel. Zo gezegd aangekomen in Calgary om 21:15 lokale tijd ( Nederlandse tijd 06:00 dus 24 uur wakker) direct naar het hotel. Alleen hoe??? We kwamen buiten en er werd verteld dat we moesten bellen met een aftanse telefoon. Daar werd vermeld dat de shuttle er Binnen 5 minuten was, en inderdaad weer ging het soepel. Ingecheckt in het hotel en slapen in kamer 236 met 2 kingsize bedden!! Dat had manon goed geregeld. Slapen als een king, maar wel wakker worden snachts ivm het ritme wat we hadden. Nadat we sochtends lekker gedoucht hadden naar alamo onze auto verhuurder. Weer gebracht met de shuttle en voor de deur afgezet. Soepel!! Bij alamo werd ons verteld dat we een Toyota corrola meekregen ipv de bestelde Dodge caliber!! Ik boos m, niet op hem maar op de vent die mij aan de telefoon heeft geholpen van rentalcars. Na veel gesteggel kregen we een flinke korting op een grotere auto, een chevy silverado! Wat een bak! KING OF THE ROAD, laat die beren nu maar komen. Als ik een beet voor deze bumper krijg is het net alsof ik een eenhoorn aanrijd! Bijzonder is het trouwens niet, pick ups rijden hier alleen maar! De een nog groter en dikker dan de andere. We zijn gaan rijden richting Banff en hebben halverwege een camping opgezocht aan bow valley river. Een mooi plekje aan het water me de wc om de hoek, zo'n 1 wat ook op alle festivals staan alleen bij deze is het gat 4 meter diep haha.
We zitten nu bij de Mac te ontbijten. En nee manon heeft geen hamburgers of patat. We gaan nu zo verder naar banff waar we een aantal dagen willen blijven. Iedereen werkze!!!! Wij gaan nog even genieten van dit mega mooie land, waar iedereen een praatje met je wil maken.
Telling: 3 hertjes
10 eenhoorns
Oja sorry als er feel vouten in stan, want dit verhaal hep ik getiept op mein televoon.

Veel plezier!!
Nelson
Het ziet er mooi uit zeg en inderdaad King of the Road! Nice! Hopelijk verloopt de trip verder ook smooth. Bedoelde je niet herten en eekhoorns? :-P
Op naar het volgend avontuur!
Cheers!
Groetjes en ook een X van Gio en Jane!
Ps. Gio vind jullie auto DIK ;)
Groetjes.
Goed om te horen dat het soepeltjes verloopt! geniet ervan en we zien de foto's graag tegemoet!
ps. zou je voor mij als souvenir orca huid willen meenemen. staat leuk als vloer kleed haha.
have fun!
gr. Steef en Joey
Goede zet met de auto, zien de foto's van de roadkills wel verschijnen! :-)
Veel plezier en geniet ervan!
geniet er lekker van :D
gr mark
Klinkt goed allemaal! Hoop dat jullie mooie tijd hebben daar en veel gaan zien. Dat gaat vast goed komen! Have fun!
Groeten Frank
Gaafe bak hebben jullie daar.
Veel plezier en gezond weer terug.
Groetjes Stefan
Fijn dat alles goed gaat, Leuk om zo een beetje mee te genieten van jullie vakantie.
Geniet er nog maar lekker van.
P.S. Jan Huuskes vroeg al waar zijn vaste klanten waren. kon zijn omzet weer eens niet verdubbelen :-)