Bijna....
1 augustus 2013 - Vancouvereiland, Canada
Bijna is het zover...
Nog 1 weekend met feestjes en gekte en dan hoppa de oceaan over!!
alles is geregeld, van esta tot auto van vishengel tot flightbag. Ik kan al niet meer wachten tot we er naar toe gaan, mijn tas is nl. al gepakt. haha
Dinsdag avond wou ik kijken hoe ik uitkwam qua kilo's, en dat viel me toch reuze mee na wat ik in de tas heb gepropt. We hebben allebei een 55 liter rugtas gekocht zodat we voldoende ruimte hebben voor de broodnodige dingen, maar ook voor de dingen die we daar gaan kopen :D. Met rugtas, tent, slaapzak, en vishengel kom ik uit op 12 kilo!! Dus ruimte genoeg over. Manon verklaarde me al voor gek... en ik geef haar geen ongelijk. Maandag ochtend om 05:30 vertrekken we naar schiphol om daar om 10:55 te vertrekken naar Chicago. Dankzij nicole en martijn komen we hier hopelijk op tijd aan.
Maar ja eerst nog de verjaardag vieren van de ouwe! die wordt 60.
tot volgende week......
3 Reacties
-
Martijn:2 augustus 2013De spanning stijgt! Leuk!!!
-
Caroline:4 augustus 2013Goede en rustige vlucht gewenst en ik denk dat Manon met de reistabletjes het grootste gedeelt van de vlucht zal slapen dus Elroy,hoop dat ze een mooie film draaien:-]
-
Jeroen:7 augustus 2013We wachten vol spanning op het volgende verhaal..... :)
