Weekend

27 juni 2014 - Listowel, Canada

Weekend.

Weekend voor jullie, voor ons het begin van een reis van 3500 kilometer. We vertrekken met een half uur richting het westen. We hebben bijna 5 weken totdat Jeroen, Jane, en Giovanni aankomen op Vancouver. Dus tussentijds veel dingen zien en hopelijk veel avonturen en wildlife. We hebben basher ingepakt en van iedereen afscheid genomen. Wat was het hier mooi op de farm, van dieren tot quads van dragraces tot het avontuur in het oosten. Vern zei gister avond nog dat het niet vanzelfsprekend was wat wij allemaal al gezien en gedaan hadden in 5 weken. En als we er over nadenken klopt dat. Koffie opdrinken en op naar Tobermorey.
Harriet, vern, Amanda, Herman, Max, jeanie, cherryl, trevor, Jason, Michelle, harvey, lorie, judy, Nicolette, Bud, babe, duke, Mabel, Michelle, Martin, Richard, jacks place, sam, Hannah, we want to Thank you all. For all the Nice talks, laughs, adventures, beer and wine times, and so much more. Like harriet says a lot and i think she doesnt even know it. LIFE IS GOOD! See you all next year

Lots of love elroy and Manon

1. Jeroen:
    27 juni 2014
    5 weken nog maar!! YEAAAHHHHHH!!! :-)))))
  2. Ciska:
    27 juni 2014
    Wat een prachtige tijd hebben jullie er al opzitten. En dan nu weer op pad op weg naar een vervolgavontuur. Een heerlijk vooruitzicht. Ook voor ons hier:). Ik laat mij namelijk graag meevoeren met jullie verhalen. Een heel fijne reis gewenst aan jullie en wij gaan het weekend in met hopelijk een fijne voetbalafsluiter zondag.
  3. Jaire van Sloten:
    29 juni 2014
    Lieve schatten nu begint de tweede tour
  4. Caroline:
    30 juni 2014
    Komt de heimwee nu toch wel een beetje?De oranje sfeer gemist?Blijft spannend deze dagen.
    Op jullie balkon hangt nu een grote Hollandse vlag zag ik vrijdag,dus de sfeer bij de katten zit wel snor.
    Jullie veel reisplezier met mooie vergezichten en verhalen.